lördag 10 januari 2009

Flyttade inlägg

Jag kommer att lägga upp några inlägg som tidigare legat på Metrobloggen, som jag vill skall ligga uppe men som jag inte vill bjuda Metrobloggen på. För några av er blir det kanske favorit (?) i repris, men det bjuder jag på. De dyker upp allt eftersom jag sorterat ut vilka jag vill behålla.

Ikväll är det fullmåne, som ni kan se rutan i sidomenyn här till vänster. (Här på Blogger fungerar det nämligen att lägga upp en sådan, det gjorde det inte på Metrobloggen. Ytterligare en anledning att flytta tillbaka hit, alltså.) Det betyder att det är precis tre månvarv sedan jag födde H, en anledning så god som någon att fira fullmånen. Det får dock vänta, eftersom vi har nattgäster ikväll, kusin F och hans dama K dyker upp om någon timme, efter att ha anlänt till Landvetter med flyget från Thailand.

Vi har fortfarande inte fått tag i någon dammsugarpåse som passar den nya dammsugaren, så jag sitter i ett hav av barr och skriver. Det luktar åtminstone gott...

1 kommentar:

Anonym sa...

tips: http://www.dammsugarpasar.nu/